הקפאת מכרז הביטחון התזונתי; ח"כ בוסו: "שגיאה חמורה"

    אסתי פלד No Comments on הקפאת מכרז הביטחון התזונתי; ח"כ בוסו: "שגיאה חמורה"

    ח"כ בוסו בראיון ל'קול חי': "מקווה שבית המשפט יבין שאי אפשר להקפיא ולעצור את מכרז הביטחון התזונתי רגע לפני שאנשים מקבלים את זה. אנשים בנו על זה. מדובר באוכלוסיות שבאמת נזקקות"

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן

    ח"כ אוריאל בוסו מצר על החלטת בית המשפט העליון מיום שישי, שנתן צו ביניים להקפיא את 'מכרז הביטחון התזונתי' שקידם השר דרעי: "אני חושב שמדובר בשגיאה חמורה. זה כסף שאנשים באמת צריכים אותו ובנו על זה".

    בראיון לבצלאל קאהן במהדורת הבוקר, מספר בוסו: "אני חבר באיזו קבוצה שנקראת שבת של חסד, שמטפלת בבעיות SOS של אנשים שנתקעים ללא אוכל. ביום שישי בדיוק טיפלתי במשפחה בשעה 2 בצהריים, זה היה ממש באותם רגעים שאני דואג שהמשפחה תקבל אוכל ואני מקבל את ההודעה שבית המשפט הקפיא את המכרז לתת לאנשים את פת לחמם. עמותת 'פתחון לב' סגרה את הלב ל-300 אלף אנשים".

    "הרי בניגוד לכל המענקים שהממשלה נתנה שאותם קיבלו גם אנשים שאולי לא כל כך זקוקים לזה באמת, כאן השר דרעי דאג לתת לאנשים שאמת צריכים", מסביר ח"כ בוסו "אנשים מחכים לזה בכיליון עיניים. אני חושב שמדובר בשגיאה חמורה ועושק אמיתי ל-150 אלף משפחות ולמעלה מ-300 אלף איש שצריכים לקבל את זה".

    "אני מקווה שבית המשפט יבטל את צו הביניים יבין שאי אפשר להקפיא ולעצור דבר כזה רגע לפני שאנשים מקבלים את זה. אנשים בנו על זה. זה כסף שאנשים בונים על זה חודש בחודשו".



    0 תגובות